Klacht: Geld via mij mijn telefoonrekening naar hun toe???

op 18 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik was aan het surfen op redtube. Nadat een pagina geladen was kreeg ik een pop_up van jullie site daar mijn nummer doorgegeven maar zie dat CM Telecom BV mij ineens 5 euro via mijn telefoonrekening geclaimd heeft

Die 5 euro terug en geen een dienst via hun geabonneerd kunnen en willen zijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 juni 2016 om 09:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mefke