Klacht: Geld van rekening gehaald

op 04 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Op mijn vodafone rekening is maar liefst 5 x € 4,13 in één maand van mijn rekening gehaald!!! Ik weet niks over deze dienst en heb hier absoluut geen akkoord voor gegeven.

Ik wil mijn geld terug en dat CM Telecom er voor zorgt dat dit nooit meer gebeurd. SCHANDALIG!!!

Het hele bedrag terugstorten en wel zo snel mogelijk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 05 september 2016 om 11:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lobkebool