Klacht: Geld terug krijgen

op 14 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Er zijn 2 bedragen van mijn rekening afgeschreven. Het eerste bedrag was voor een bestelling die misgelopen is en waarvn is toegezegd dat het teruggestort zou worden. het tweede bedrag werd al afgeschreven voordat we een telefoon ontvangen hadden.

Beide bedragen moeten teruggestort worden op mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 januari 2014 om 15:40 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van u klacht heb ik onderzoek gedaan naar de 2 betalingen die volgens u onterecht zijn afgeschreven. Ondertussen heb ik telefonisch contact met u gehad en zullen beide
bedragen zo spoedig mogelijk worden teruggestort op uw rekening. Nogmaals excuus voor het ongemak en mocht u in de toekomst vragen hebben dan kunt u altijd terecht op Facebook en
Twitter.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Heeft op 17 januari 2014 om 17:07 geantwoord

Nadat de klacht gemeld was bij KLACHT.NL was hij zeer snel opgelost (heb het geld nog niet terug maar het is beloofd), daarvoor was het hopeloos. Met geen mogelijkheid is er contact met Hollands Nieuwe te krijgen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door arwinkg