Klacht: geld afschrijven zonder toestemming

op 01 juli 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:08 geantwoord

Heeft op 02 oktober 2017 om 18:49 geantwoord

Klote antwoord gekregen. Er wordt in een minuut tijd 18 euro afgeschreven zonder dat er een zo gezegde dienst is geleverd. Ze geven alleen aan waar ik het stop kan zetten. Dit had ik inmiddels al gedaan. Is mijn klacht opgelost? Nee. Ik ben 18 euro lichter voor niks. En zeker niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door CSpaargaren