Klacht: Geen verbinding met internet, wanneer ik verbonden ben met wifi

op 03 april 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Als ik verbonden ben met wifi…krijg ik sinds een aantal weken geen verbinding meer met internet! Ook kan ik dus geen what’s app berichten meer ontvangen en versturen. Ik hoop dat ik hier gauw een oplossing voor krijg, want dit is erg vervelend.

Groet,
Claudia Oostendorp

Ik heb nog geen oplossing ontvangen, dus hier kan ik niets over zeggen

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 03 april 2013 om 10:52 geantwoord

Hallo Claudia,

Vervelend dat het internet het niet doet. Graag willen wij u adviseren om je internetinstellingen na te lopen (www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen). Hier kan u het toetel selecteren en de stappen voor handmatig internet instellen volgen, begin hierbij bij stap 5.
Wanneer dit geen uitkomst heeft geboden, horen wij het graag dan kijken we verder wat de oorzaken kunnen zijn.

Wegens een fout op klacht.nl kunnen wij helaas op sommige items geen reactie plaatsen. Hierdoor labelen wij uw klacht als 'opgelost', mocht het probleem niet verholpen zijn naar aanleiding van het controleren van de instellingen, wil ik u vragen een nieuwe klacht aan te maken.
Daarnaast kan u ons telefonisch, per email of met een bericht op Facebook/Twitter bereiken.

Groeten, hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door mickey2013