Klacht: geen treinen

op 16 maart 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte mevrouw van Assouw-Louwers,

U heeft op 23 januari via het webformulier contact opgenomen met ProRail. U spreekt uw beklag uit over het niet rijden van de treinen op 2 februari 2015 en op 22 januari 2016.
Hierbij bevestig ik dat uw bericht in behandeling is genomen.

Ik vind het vervelend dat de treinen niet reden toen u terugkwam uit Thailand.
Zoals ik ingesproken heb op uw voicemail heeft ProRail geen treinen en verwijs ik u met uw klacht naar de Nederlandse Spoorwegen. via de siteWWW.ns.nl of per telefoon 030 75 15 155

Ik heb uw bericht geregistreerd referentienummer PRO-76986-S0H7B0 .

Sonja Zimmermann-van Rheenen

Publiekscontacten
Tel: 0800 – 776 72 45 (gratis nummer)
www.prorail.nl/contact

ProRail ▬▬ ▬

Communicatie
Postbus 2038
3500 GA UTRECHT

Correctere afhandeling bij perron Schiphol.
Met 80 kg aan koffers naar een perron, 1/2 uur wachten op de trein en dan komt er met hele kleine lettertjes te staan dat deze niet rijdt. Dus weer zeulen met de koffers....

Treinen waar je je koffers kwijt kunt. Deze trein gaan naar vliegveld Schiphol, wat al aangeeft dat veel mensen met koffers reizen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 april 2016 om 08:52 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht louwers1

7 maanden geleden - Goedemiddag, Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn klacht(en) Wel heb ik een nummer gekregen. Wat moet ik met dat nummer? Treinen waar je je koffers kwijt kunt. Deze treinen gaan naar vliegveld Schiphol, wat al aangeeft dat veel mensen met koffers reizen. Wordt hier iets aan gedaan? Zo ja wat gaat U hieraan doen? Zo nee, dan is het de laatste keer dat wij met de trein reizen. ( en zo denken meer gepensioneerden die veel via Schiphol reizen) Graag een antwoord op mijn klacht!

Heeft op 31 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Goedemiddag,
Ik heb geen antwoord op mijn klacht(en)
Wel heb ik een nummer gekregen. Wat moet ik doen met dat Nummer?

Graag antwoord op mijn klacht(en)

Alle klachten die gemeld zijn door louwers1