Klacht: geen spatranden geplaatst

de bestaande keuken is op 2-2-2017 ingemeten door een specialist van keukenconcurrent. in de bijlage het maat voerende inmeet rapport.van keukenconcurrent
Doordat de keukenhoek als haakse hoek is ingemeten door keukenconcurrent en ook als zodanig op de maatvoering tekening is vastgesteld heeft blind vertrouwen gehad in de juistheid van de in meter van keukenconcurrent.
Gevolg in het opleverdocument is het plaatsen van de spatranden als onvolledig opleverpunt 19-04 vast gesteld door de keukenmontageploeg zie bijlage
Gevolg sparing tussen aanrechtblad en wand die door timmerman en sukadoor moet worden gerepareerd. zie foto bijlage

compensatie herstel kosten werkzaamheden door derden van niet uitgevoerde keukenmontage van spatranden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneer Jaspers, Ik ga uw melding bespreken met ons service team. Wij nemen zsm contact met u op. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 april 2018 om 15:44 geantwoord

Beste meneer Jaspers,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door klacht niet plaatsen spatranden