Klacht: geen spatranden geplaatst

de bestaande keuken is op 2-2-2017 ingemeten door een specialist van keukenconcurrent. in de bijlage het maat voerende inmeet rapport.van keukenconcurrent
Doordat de keukenhoek als haakse hoek is ingemeten door keukenconcurrent en ook als zodanig op de maatvoering tekening is vastgesteld heeft blind vertrouwen gehad in de juistheid van de in meter van keukenconcurrent.
Gevolg in het opleverdocument is het plaatsen van de spatranden als onvolledig opleverpunt 19-04 vast gesteld door de keukenmontageploeg zie bijlage
Gevolg sparing tussen aanrechtblad en wand die door timmerman en sukadoor moet worden gerepareerd. zie foto bijlage

compensatie herstel kosten werkzaamheden door derden van niet uitgevoerde keukenmontage van spatranden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 week geleden - Beste meneer Jaspers, Ik ga uw melding bespreken met ons service team. Wij nemen zsm contact met u op. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door klacht niet plaatsen spatranden