Klacht: Geen reactie op klacht defecte iso stijltang

op 22 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is mijn iso stijltang, die ik via bol.com gekocht heb kapot gegaan.
Uiteraard heb ik metteen de klantenservice van bol.com gebeld. De stijltang is van een externe verkoper, namelijk kappersdiscount.nl. Bol.com heeft contact opgenomen met kappersdiscount en vertelden mij dat zij contact met mij zouden opnemen. Helaas nooit meer wat gehoort, dus heb ik nog een keer contact opgenomen met bol.com. In totaal heb ik dit 4 keer gedaan en heb nog stééds geen reactie gekregen. Ik vind dit erg slechte service. Ik heb de stijltang nodig in verband met mijn werk en heb door deze vertraging een andere stijltang moeten aanschaffen.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht heel snel een antwoord van kappersdiscount. Het liefst heb ik mijn geld terug, aangezien ik al een andere stijltang heb moeten aanschaffen doordat zij mij geen reactie geven.
En anders heb ik sowieso nog garantie dus verwacht ik een nieuwe stijltang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 juni 2016 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hi Monique,

We heben elkaar net gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

Dankjewel,

Jolanda

Alle klachten die gemeld zijn door Irinigialamatzis