Klacht: Geen reactie mbt schade zending

op 07 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 17 augustus een beschadigd pakket in Finland aangekomen die ik heb verzonden en die dubbel is gevouwen. Het product wat erin zit heeft hierdoor schade. Op 17 augustus contact gehad met DPD. Die vertelde mij dat ik de foto’s en factuur moest sturen naar customerservice521@dpd.nl. Dit heb ik gedaan. Op 28 augustus nog geen enkele reactie ontvangen dus weer gebeld met DPD. Deze vertelde mij dat er niks met de mail is gedaan en dat ze hem niet meer kon vinden. De medewerkster vroeg of ik de mail nogmaals wilde versturen terwijl ik haar aan de telefoon had dus dat heb ik gedaan. Ze bevestigde mij telefonisch dat de mail binnen is en dat deze naar de juiste afdeling uitgezet zou worden. Dit was dus op opnieuw op 28 augustus. Nu op 7 september dus 10 dagen later heb ik nog geen enkele reactie ontvangen van DPD met betrekking tot deze schade. Pakketnummer 05228972020699.

Wanneer de schade in behandeling wordt genomen en deze wordt vergoed.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2018 om 10:21 geantwoord

Hallo Esther, allereerst mijn welgemeende excuses voor de ontstane schade. Tevens ook voor het feit dat je op jouw eerste melding geen terugkoppeling hebt ontvangen. Schadeclaims die door verzenders worden ingediend, worden in behandeling genomen door ons hoofdkantoor en de status van zo'n afhandeling is voor ons helaas niet zichtbaar. Ik ga er uiteraard vanuit dat het spoedig zal worden opgelost. Groeten, Wendy.

Heeft op 13 september 2018 om 23:46 geantwoord

Ik ben hier niet tevreden mee omdat ik nu nog steeds niets heb gehoord van DPD over mijn schadeclaim en we zijn inmiddels een maand verder. Geen enkel bericht over dat mijn schadeclaim in behandeling is helemaal niets. Een melding over dat de behandeling niet zichtbaar is voor DPD service medewerkers van buiten het hoofdkantoor, is wel een heel makkelijk antwoord. Ik wil weten of mijn schadeclaim daadwerkelijk in behandeling is en wanneer ik een vergoeding kan ontvangen voor de schade.

Alle klachten die gemeld zijn door Evt2018