Klacht: geen pakket ontvangen

op 13 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 juni 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Luc,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat dit pakket bestemd is voor de bewoner op huisnummer 32. Hoe dit in je brievenbus terecht is gekomen durf ik niet te zeggen. Heb in ieder geval wel een melding gestuurd naar de transportafdeling. De chauffeur zal hiervoor aangesproken worden. We zullen vanuit hier de daadwerkelijke ontvanger informeren betreffende pakket. Excuses voor het ongemak. Gr. Mary

Alle klachten die gemeld zijn door gooskens