Klacht: Geen pakket bij pick-up punt

op 18 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er lag briefje in brievenbus dat ik pakket kon ophalen bij DPD pick-up punt. Daar ben ik 2x geweest, maar het pakket heb ik nog steeds niet. DPD klantenservice is na 17:00 uur niet eens meer bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 april 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pmalvda