Klacht: Geen pakket bij pick-up punt

pmalvda op 18 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Peter, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de normale gang van zaken. Ik zie dat het pakket inmiddels is afgehaald en ik vermoedt dat de verwarring is ontstaan omdat het...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 18 april 2017

Een klant heeft aangegeven dat hij een briefje ontving om een pakket op te halen bij een DPD pick-up punt, maar na twee bezoeken het pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Daarnaast ervaart de klant problemen met de bereikbaarheid van de klantenservice van DPD na 17:00 uur.

Mijn Klacht:

Er lag briefje in brievenbus dat ik pakket kon ophalen bij DPD pick-up punt. Daar ben ik 2x geweest, maar het pakket heb ik nog steeds niet. DPD klantenservice is na 17:00 uur niet eens meer bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 april 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM