Klacht: Geen monteur….

op 26 september 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Deze ochtend om 7 uur naar onze woning gereden omdat de monteur tussen 7 en half 8 onze nieuwe keuken zou komen monteren.

Om half 9 nogsteeds geen monteur aanwezig dus maar contact opgenomen met de klantenservice…
Na ruim 10 min zijn we terug gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is (?!) En er geen andere oplossing is dan een monteur op een andere dag te laten komen. Voor ons is dat absoluut onacceptabel aangezien we met moeite een doordeweekse dag vrij hebben kunnen krijgen hiervoor. Tevens is er een strakke planning met betrekking tot de nieuwe meubels die volgende week bezorgd worden en dit dus mischien ook niet door kan gaan omdat er geen ruimte meer is in huis.

Het lijkt mij sterk dat opeens blijkt dat de monteur ziek is. Deze moet zich toch ook optijd ziekmelden?
Is er dan helemaal geen vervanging op het moment dat een monteur zich afmeld?
Had ons in ieder geval dan tussen 7 en half 8 van op de hoogte gesteld dat er geen monteur gaat komen ipv dat we er zelf maar achter moeten zien te komen…

Nogmaals een erg slechte service en ik zou keukenconcurrent niet aanbevelen aan anderen!

Als de keuken vandaag gemonteerd word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 26 september 2017 om 10:34 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Volkers,

Dat is uiteraard heel vervelend dat een monteur uitvalt door ziekte en dat u dat niet in de ochtend vernomen heeft van ons. Onze oprechte excuses hiervoor.
Ik zie in uw dossier dat er inmiddels wel contact met u is geweest om de montage alsnog zo snel mogelijk op een nieuwe datum te plannen die u zou schikken.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. We gaan er vanuit de montage alsnog naar uw tevredenheid te kunnen realiseren.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door VolkersL