Klacht: geen internet, niet telef. bereikbaar

op 24 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 24 januari 2014 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik een kort onderzoek gedaan waaruit blijkt dat er inmiddels gebruik wordt gemaakt van de databundel van hollandsnieuwe.
Het lijkt erop dat het probleem inmiddels is verholpen. Verder wil ik u graag nog een tip meegeven. We hebben de Apple APN app ontwikkeld zodat u de internetinstellingen goed in uw toestel worden gezet en blijven staan. Als u deze nog niet hebt geinstalleerd, dan kunt u dit doen via de volgende link: http://www.hollandsnieuwe.nl/apn Voor het instellen van deze app hebt u wel Wifi bereik nodig.

Mocht u toch vragen hebben dan kunt u altijd bij ons terecht via Facebook en Twitter.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door middelweg