Klacht: geen internet

op 03 februari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 07 februari 2014 om 10:00 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik u zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor. Het kan dat u vorige week met name op donderdag minder internetbereik heeft gehad. Dit was echter op in de avond weer verholpen. Tevens zie ik dat u in de afgelopen dagen veelvuldig gebruik heeft kunnen maken van internet. Mocht het bereik op een moment minder zijn, zou ik u willen aanraden om een toestelreset uit te voeren. Een toestel reset is een soft reset waarbij u geen gegevens verliest. Haal hierbij uw simkaart uit het toestel terwijl deze aanstaat, bel vervolgens met een ander nummer naar uw eigen nummer en plaats daarna uw simkaart weer in de telefoon. Mocht u een iPhone hebben, druk dan uw menuknop tegelijk met de vergrendelknop in totdat het toestel uitgaat, bel vervolgens met een ander nummer naar uw nummer en schakel u toestel daarna weer aan. Hierbij wordt uw simkaartje gerefresht.

Mochten de klachten nog aanhouden, kunt u contact met ons opnemen via onze officiële Facebook of Twitterpagina.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door laura nijboer