Klacht: geen i phone geleverd door Online pakket dienst

op 19 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Netjes een telefoon bij hollandse nieuwe besteld en zou binnen 2 dagen afgeleverd worden. Helaas was ik de eerste keer niet thuis omdat de marge van afleveren zeer ruim was. Daarna geen machtiging afgegeven ( niemand vertelde mij dit ook dat dit nodig was voor het in ontvangst nemen van de telefoon), en weer geen telefoon. Prompt de volgende dag een mail dat mij order geannuleerd is. Hoe halen ze het in hun hoofd om mijn order bij hollandse nieuwe te annuleren. Dit staat nergens in de voorwaarden, en is mij door niemand meedegedeeld. 2 dagen daarna terug gebeld met excuses en nieuwe afspraak voor Donderdag. Je raad het al. Hele bestelling niet te vinden.
Ik kook van woede van dit arrogante bedrijf! Vandaag terug gebeld eerst dat de order geannuleerd was en ik opnieuw moest bestellen. Geeist dat er iemand belde en die gaf uiteindelijk toe dat het een zooi was geweest. HEHE. Morgen afwachten of ik gebeld worden.Pas 2 dagen later gebeld met wederom excuses. Moest van leidinggevende order opnieuw aanmaken. Volgende poging a.s Donderdag. Slecht gevoel over. Klacht aangemaakt bij Consuwijzer over de gebrekkige communicatie van dit bedrijf

excuses van beide bedrijven over de gang van zaken en dat niemand dit proces controleerd. 1 maand gratis bellen voor alle kul verhalen die ik heb moeten aan horen van het call center van OPD, en laat a.u.b POSTNL dit bezorgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:29 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door lieke2012