Klacht: Geen geld terug vandaag

op 18 juni 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik wacht al een maand op mijn geld, terwijl dit er binnen 2 weken zou zijn. Er is me zelfs gemaild afgelopen woensdag dat het vandaag uiterlijk binnen zou zijn. En niks natuurlijk. De mensen die ik van de klantenservice heb gesproken zijn allemaal superaardig, dat wil ik even meegeven, maar als je als bedrijf je afspraken niet nakomt is dat heel erg jammer. Ik wil graag op vakantie van mijn geannuleerde reis, waar jullie al bijna een jaar het geld in bezit hebben. Voor mijn boekingsnummer stuur me een PM, misschien kun je via het web wel zorgen dat ik vandaag nog mijn geld terug heb.

Als ik mijn geld vandaag op mijn rekening zie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 18 juni 2021 om 13:49 geantwoord

Beste mevrouw van den Bosch,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Uit ons systeem blijkt dat er onlangs contact is geweest met mijn collega en zij daarbij bevestigd dat de terugbetaling op zeer korte termijn weer op de rekening zal staan. Hierbij geeft zij ook aan dat het vandaag vanuit Prijsvrij Vakanties overgemaakt zal worden.

Mocht je nog andere vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]