Klacht: Geen gehoor vertrek binnen 1,5 week naar Malta

op 09 juli 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij zouden 21 juli 2021 naar Malta vertrekken, wij zijn 1 keer gevaccineerd. Helaas gaat de nieuwe wet van Malta in op 16 juli 2021 dat alleen (volledig) gevaccineerde de toegang wordt verleend naar Malta. Reizigers met maar 1 vaccinatie worden dus geweigerd.

Prijsvrij is telefonisch niet bereikbaar ik ben wachtende 86!!!! Ze zijn op Whatsapp niet bereikbaar. en op mails word niet gereageerd. Wij vertrekken over 12 dagen en we weten niet eens waar we aantoe zijn met een kindje van 2,5 jaar. Wij hebben een servicrpakket van €29 extra aangeschaft voor extra service en omboeken waar wij geen gebruik van kunnen maken. Prijsvrij is een vreselijke organisatie die alleen om geld denkt en de klanten daadwerkelijk laten vallen.

Mijn gewenste oplossing is gratis omboeken naar een ander land waar toeristen met o.a maar een vaccinatie wel welkom zijn.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 21 juli 2021 om 15:13 geantwoord

Beste mevrouw Cornelissen,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Allereerst onze oprechte excuses voor de ervaring die je tot nu toe met ons gehad hebt. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.
Uit het dossier blijkt dat er onlangs meermaals contact is geweest met mijn collega's over de geboekte reis en dat deze ondertussen geannuleerd is. Wij hopen dat de klacht bij deze opgelost is.

Mochten er toch nog vragen zijn, aarzel niet om contact op te nemen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door esmati2021