Klacht: Geen boekingsbevestiging

op 02 juni 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 mei 2021 een reis geboekt. Tot op heden geen bevestiging ontvangen. Ook na 3 maal contact te hebben opgenomen met deklantenservice, blijft het bij wat vervelend voor u en het spijt ons. Geen concrete actie, terwijl in hun algemene voorwaarden een termijn van 10 dagen staat. De 10 dagen zijn nu voorbij en wederom blijft het stil. Heel slecht, nota bene had deze branche het zo slecht door de corona crisis. En dan op deze wijze hun klanten aan het lijntje houden. Schande!

Gewenste Oplossing:

Als de bevestiging nu wordt geregeld of nu uiteraard kostenloos annuleren zodat ik een andere reis kan boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 03 juni 2021 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan Beemster,
Bedankt voor het indienen van uw klacht via Klacht.nl.
Zojuist heb ik uw gegevens bekeken in ons systeem en daaruit blijkt dat wij u afgelopen zondag 30 mei 2021 een e-mail hebben gestuurd betreffende deze boeking.

Uit uw bericht begrijp ik dat u deze niet gezien of ontvangen heeft dus ik zal hem nogmaals naar u opsturen. Ik adviseer u deze informatie goed door te nemen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Beemster