Klacht: geen bezorger gezien

op 01 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij zouden vandaag een pakket in ontvangst nemen tussen 14.30 en 15.30 uur. om 14.55 uur zagen wij op de track en trace dat we niet thuis waren, en ze een briefje hebben achtergelaten. Wat een schande DPD. Heel bijzonder, want we zitten gewoon op de bank. Dit is de 2e keer dat het fout gaat met de bezorging van DPD. Heel jammer, want we hadden er echt op gerekend. Wat een aanfluiting is die DPD. Kijk eens naar de GPS van jullie chauffeurs.

Wanneer ze hun afspraken nakomen. 2x wat besteld dat door DPD bezorgd zou worden, en 2x ging het fout.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van DPD

3 maanden geleden - Goedendag, wat vervelend om te horen dat het pakket niet correct is geleverd. Ik ontvang graag het 14 cijfers tellend DPD pakketnummer zodat wij kunnen kijken wat de status van het pakket is. Groeten, Liesbeth

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Pronk- Schaap

3 maanden geleden - Het pakket nr.is: 003219671282. Wij rekenen erop dat het vandaag toch echt geleverd word. Ik ben de hele dag thuis!!! Mevr. Pronk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2018 om 10:11 geantwoord

Beste Henny,

Helaas is 003219671282 geen correct DPD-pakketnummer. Onze pakketnummers bestaan uit 14 cijfers. Ik kan op basis van het nummer wat je hebt doorgegeven dan ook geen pakketgegevens achterhalen, mijn excuses.
Als jouw vraag nog steeds van toepassing is, verneem ik alsnog graag het 14-cijferige pakketnummer zodat ik met je mee kan kijken. Alvast bedankt voor je reactie!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Pronk- Schaap