Klacht: Funny tv

op 10 februari 2014 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

De rekening van mijn mobiele abonnement was in december hoger dan normaal.
Contact opgenomen met de provider en zij zeiden dat ik een abonnement had afgesloten bij funnytv.
Heb nooit een abonnement afgesloten, ook geen sms gehad.
En vind het zeer brutaal om op deze wijze ons (maar ook zeker andere) te abonneren waar we geen weet van hebben.
Mocht ik daar wel behoeften aan hebben dan had ik daar zelf wel om gevraagd.
Volgens de provider zijn de kosten in januari nu al €20. Euro.
De totale kosten zijn €32,85 en dat eis ik terug.
Vanwege dat Ik nooit een abonnement heb afgesloten.

Terugbetaling van diensten waarvan ik nooit iets heb afgesloten

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2014 om 10:58 geantwoord

Cmt telecom heeft dit perfect opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 februari 2014 om 11:45 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CMTelecom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnvanboekhold