Klacht: Fraude!

op 19 juli 2012 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Door onbekende wijze ontvang ik steeds sms berichten op mijn gsm, afkomstig van het nummer 4004. Deze berichten kwamen nooit bij mij aan, maar werden wel gefactureerd. Omdat mijn dochter dit ook al was overkomen ben ik naar de vodafone winkel geweest en heb de dienst daar laten blokkeren. Toch is er door onbekende reden ongeveer 70 euro weg gesluist. Het totale bedrag is 12,50 euro. Dat vond ik toch wel schrikken. Het is een schande dat mensen zo zonder dat ze het weten geld wordt onttrokken. Het is daarom ook een sirieuse klacht.

De volgende data werd in rekening gebracht a1,513 euro. Dit is het bedrag totaal van sms-dienst naar en terug incl. btw. De overheid verdiend aan fraude. Een slecht zaak!
23-04-2012 4x
29-05-2012 4x
06-06-2012 1x
11-06-2012 3x
28-06-2012 3x

De berichten bleef onbewust binnen komen totdat vodafone het heeft geblokeerd.

Dit alles bij elkaar is 74,13 euro welke onterecht via vodafone bij mij in rekening is gebracht.

Via vodafone heb ik de betaalde sms-diensten stopgezet, maar het bedrag onterecht betaald, terwijl ik me nergens op heb geabonneerd. Ik wil graag het bedrag terugbetaald krijgen van dit bedrijf. Het bedrag van 74,13 euro.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 januari 2013 om 09:13 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door averwoert