Klacht: Fiets nergens te plaatsen

op 19 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een fietskaartje gekocht en voor dat geld verwacht je service. Die service zou moeten bestaan uit het kunnen plaatsen van je fiets op de daarvoor bestemde plek. Ns zorgt voor te weinig treinstellen waardoor mensen op die plek zitten. Conducteur doet ook niets!
Slechte service, zeker aangezien ik voor deze service betaal.

Gewenste Oplossing:

Als er plek is voor mijn fiets, waarvoor ik netjes betaald heb. En als een conducteur behulpzaam is, in plaats van afpoeieren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door veerle1987