Klacht: Verkeerde meting en glazen verkeerd in montuur geplaatst

Marloes54 op 24 september 2019 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Bij Eye Wish Sint-Oedenrode in januari een bril aan laten meten. Na een aantal weken de bril opgehaald.
Ik kon er niet goed door zien, dus steeds maar terug. Even wennen, pootjes verzet, neusvleugeltjes verzet. Vanwege mijn leeftijd (beginnende staar). Konden ze niet verder verbeteren dan 60 %.
Andere bril gekregen, weer hetzelfde. Kon aan de overkant van de weg geen mensen herkennen.
Toch maar naar de oogarts. Absoluut geen staar zei hij, maar droge ogen. Sterkte was verkeerd. Leesgedeelte zat te hoog en cilinder was niet goed.
Toen naar een andere opticien, opnieuw gemeten, nieuwe glazen in de bril laten zetten. Nu is alles perfect. Dank je Pearl.
Mijn klacht neergelegd bij Eye Wish. Die willen me niet tegemoet komen omdat ik eerst naar hun winkel had moeten komen. Nou, daar was ik genoeg geweest en telkens werd er aan het montuur gemorreld.
Ik ben absoluut niet tevreden over Eye Wish, onkundig personeel en verder geen tegemoetkoming.

Tegemoetkoming voor de 2 nieuwe glazen, eventueel nieuwe glazen in een zonnebril, zonder bijbetaling. Natuurlijk zal ik wel een montuur betalen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - Vandaag netjes geholpen door een medewerker van Eye Wish. Ik heb een nieuwe zonnebril gekocht en krijg de glazen op sterkte gratis. Alleen jammer dat ik de volledige prijs van de zonnebril moet betalen, terwijl op de site van Eye Wish deze bril is afgeprijsd van €89,00 naar €62,30. Hij zei dat ik de prijs moet betalen die op de bril staat. Klopt ook niet helemaal lijkt me.

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - Vandaag een nieuwe zonnebril opgehaald. Keurig geholpen, de prijs betaald die op de site stond. Voor mij is de klacht nu definitief opgelost. Bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door