Klacht: Verkeerde diagnose

Zacheuspieter op 03 februari 2022 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb in een zaak van Eye Wish, Dedemsvaart, mijn ogen laten opmeten omdat ik een nieuwe leesbril nodig had. De eerste oogmeting leverde mij een leesbril op waarbij al heel snel bleek dat het linkeroog niet goed was opgemeten. Het leesgedeelte bleef echter slecht. In overleg met mijn huisarts ben ik terechtgekomen bij de oogarts in de Isala Kliniek te Zwolle. Daar is na gedegen onderzoek gebleken dat ik aan beide ogen staar heb en dat ik hieraan geopereerd moet worden. Ik ben nu in afwachting van de staaroperaties aan beide ogen.
Ik ben van mening dat Eye Wish, als zij mij ogen goed hadden opgemeten c.q onderzocht, hadden moeten zien dat ik staar heb aan beide ogen. Ik ben dan ook van mening dat Eye Wish mij de gemaakte kosten voor de leesbril dient te vergoeden.

Wanneer Eye Wish mij de gemaakte kosten voor de door hen aangemaakte bril vergoed.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 14 februari 2022 om 16:28 geantwoord

Beste heer,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad om dit te bespreken.
De aankoop dateert van oktober 2020 en wij kunnen niet op verzoek ingaan tot terugbetaling van de aankoopsom.

Klantenservice Eye Wish

Zacheuspieter

Heeft op 14 februari 2022 om 16:43 geantwoord

Vooringenomenheid, niet willen zoeken naar een oplossing

Bericht van Eye Wish

4 maanden geleden - Beste heer, Zoals reeds aangegeven is de aankoop gedaan in oktober 2020, in de tijd heeft u helaas klachten met uw ogen ontwikkelt. Deze klachten zijn niet van toepassing op onze garanties. Hierdoor kunnen wij niet op uw verzoek ingaan. Groet, Klantenservice Eye Wish

Alle klachten die gemeld zijn door Zacheuspieter