Klacht: slechte abonnement service

[email protected] op 16 februari 2022 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

In Decemer 2021 overgestapt naar Eyewish voor een lenzen abonnement. Bedrag wordt automatisch iedere maand afgeschreven, week later lenzen voor de hele maand thuis. Tenminste dat zeggen ze. Nou niet dus, gelijk 1ste maand al issues, wel afgeschreven maar lenzen duurde wat langer ivm leveringsproblemen, ik kon naar de winkel gaan voor vervangingslenzen. Die heb ik ook gekregen maar winkel was er niet blij mee. 2de maand kwamen lenzen niet aan, dus nomaals verstuurd 1ste week februari, ik zou ze een week later moeten ontvangen maar helaas. Weer gebeld waar mijn lenzen blijven, inmiddels ook het bedrag voor maart afgeschreven. Zou vandaag op de post gaan van Februari, volgende week worden ze bezorgd. Aangeven dat ze vorige week ook verstuurd zouden worden dat lag wederom aan leveringsproblemen. Ik zit nu al een maand zonder lenzen. Ik heb mijn abonnement nu opgezegd want hier heb ik geen zin aan. Bij de klantenservice sta je 45 minuten in de wacht, ze hebben het druk. Ja dat kan ik mij voorstellen als niemand zijn lenzen krijgt.

Abonnement opgezegd inmiddels omdat ik het steeds is van ja maar, excuses nog niet eens gehad. Benieuwd op mijn verzonden lenzen nog aan gaan komen maar ben er bang voor.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]