Klacht: overschrijding levertermijn van mijn bestelde Ray Ban zonnebril op sterkte

op 19 november 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Eye Wish Opticiens Klantenservice
Antwoordnummer 5008
3769 ZV Soesterberg

Betreft: overschrijding levertermijn

Breda, 19-11-2017

Geachte heer, mevrouw,

Op 02-09-2017 kocht ik bij u een Ray Ban zonnebril op sterkte.

Klantnr:0010302
Artikelnummer 10202290
Omschrijving: rb 3025029/30 55-14

U heeft de specifiek afgesproken leverdatum van 30-09-2017 overschreden. U was op de hoogte dat die leverdatum voor mij essentieel was, dit heb ik duidelijk bij de aankoop gemeld. Ik maak gebruik van mijn wettelijk recht en ontbind de overeenkomst. U hoeft mij Ray Ban zonnebril op sterkte niet meer toe te sturen. Ik verzoek u om binnen 10 werkdagen mijn aanbetaling van 230,20 euro terug te betalen. U kunt het bedrag storten op NL51 INGB 0008 2218 89 ten name van Hr H Al Dahiri.

Ik verzoek u vriendelijk binnen 5 werkdagen te reageren op mijn brief.

Haider al Dahiri

Ijsbrandsberg 37
4822 TB Breda
06-37309448

BIJLAGEN: kopie vorige brief, [evt. bewijs van betaling]

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 20 november 2017 om 09:29 geantwoord

Geachte heer al Dahiri,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw klacht
Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw klacht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Eye Wish Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.

Eye Wish Opticiens
Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Haidero