Klacht: ontvangen pas bij aankoop nieuwe bril

op 07 november 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 01-08-2017 een nieuwe bril aangeschaft via Eye Wish in Zundert.
Ik was prima tevreden over de service en dat heb ik ook in de enquete ingevuld. Tot vandaag !
Ik heb via een andere winkel een reserve bril gekocht, deze niet via Eye Wish, omdat de andere winkel een betere aanbieding had. Ik heb in de wikel het pasje van eye wish gegeven en zij hebben daar de sterkt van overgenomen. Bij het afhalen van de bril, bleek de sterkte niet goed te zijn. Ik met foute bril en pas naar de eye wish winkel in Zundert.
Volgens uw collega in de winkel zou iedere opticien moeten weten dat deze getallen verrekend moeten worden. Hoe kan dit nou?

Gewenste Oplossing:

Ik heb nu een bril van € 164,- waar ik helemaal niks mee kan, dus ik vraag om een vergoeding. Ik hoop op een spoedig positief bericht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 15 november 2017 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rika de Bruijn