Klacht: ontevreden over afwikkeling klacht

Stefanie Dierks op 20 september 2019 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Mijn ( Gucci) bril was tijdens het schoonmaken van de glazen gebroken op het neusgedeelten ( binnen 9 mnd na aankoop).
Bij het ophalen van de nieuwe bril moest ik €59,00 betalen ( ondanks een verzekering op de bril). Dit omdat volgens de medewerker het defect niet kon zijn ontstaan zoals ik had vermeld. De medewerker bleef mij voor leugenaar uitmaken omdat hij niet eerder een soortgelijk defect had meegemaakt. Ondanks het feit dat mijn bril goed in model was ( niet scheef o.i.d) bleef de medewerker volhouden dat ik er waarschijnlijk op was gaan zitten of dat de bril knel had gezeten waardoor de breuk was ontstaan. Na een vervelende woordenwisseling van een aantal minuten waarin ik aangaf het er niet mee eens te zijn te moeten betalen voor deze “ reparatie “ . De medewerker reageerde door mij de nieuwe bril toe te schuiven en te zeggen:” nou hier heb je je bril “ . De medewerker vond het goed afstellen van de bril niet nodig. Na aandringen van mij en met tegenzin van de medewerker heeft hij dit uiteindelijk toch gedaan.

Ik ben tevreden op het moment dat deze werknemer ( Dhr Arjan ,vestiging Maarssenbroek bisonspoor ) zijn excuses aanbied voor de manier waarop hij mij heeft behandeld.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door