Klacht: Montuur kapot

op 16 augustus 2019 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Geachte,

Ik ben in het bezit van een ray-ban zonnebril.. een half jaar geleden heb ik hier nieuwe glazen voor besteld nadat de oude beschadigd waren.. Omdat ik zelf hier de tools niet voor heb ben ik naar een brillenzaak gegaan die ook ray-ban verkoopt.. Ik kreeg daar uiteindelijk geen bon mee nadat zij mijn glazen vervangen hebben want het ging onder coulance van Ray-ban.. Nu wilde ik na al die maanden mijn zonnebril weer gaan gebruiken en blijkt dat de glazen niet goed vast zitten.. Dit kan ook niet want de schroeven zijn afgebroken met het plaatsen van de nieuwe glazen en de schroeven die gebruikt zijn zijn te groot.. Nu ben ik hier al mee terug geweest naar de desbetreffende eye wish (Kronenburg in Arnhem).. Maar het personeelslid die destijds mijn glazen heeft vervangen werkt daar niet meer.. Toen ben ik doorgestuurd naar de bedrijfsmanager die zat in Arnhem stad bij de eye wish.. Hij begreep mij, zei dat dit niet hoorde te gebeuren en zou kijken wat hij voor mij kon doen om een nieuw montuur te bestellen ( mijn montuur is niet meer in diezelfde opzet verkrijgbaar alleen nog 8305M ipv 8305).. Nu na 2 weken wachten krijg ik te horen dat ondanks dat zij mijn montuur gemold hebben ik niets vergoed krijg en ik zelf maar een nieuwe moet aanschaffen van 292,00 euro.. Ik heb mijn bril niet kapot gedraaid en dan wel zo dat ze er echt helemaal niets meer mee kunnen.. schroefdraad van nieuwe gebruikte schroef is te groot geweest omdat schroef te groot was, de schroeven zitten er scheef in waardoor het brillenglas los op het montuur zit.. Ik ben het er niet mee eens en laat het hier niet bij zitten.. Zij hebben mijn montuur gesloopt niet ik..

Als ik een nieuwe bril 83058305M heb.. en dat met de juiste regeling.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Eye Wish

2 dagen geleden - Beste heer Bax,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Groeten,Eye Wish klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JENNVEGT