Klacht: Lenzen worden niet bezorgd

Judith96 op 06 december 2021 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Vorige week zaterdag (27-11) nieuwe maandlenzen voor een half jaar besteld via de site van Eye Wish. Deze zouden een levertijd hebben van vijf werkdagen. Dit zou betekenen dat ik de lenzen vrijdag 3 december zou moeten binnenkrijgen (thuis bezorgd).
Omdat ik op vrijdag 3 december nog altijd niks van Eye Wish vernomen had over het versturen van mijn lenzen heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Eye Wish.
De medewerker van de klantenservice kon mij echter niks vertellen over de status van de bestelling en of deze wel of nog niet verwerkt was. Ze kon mij alleen vertellen dat ze verwachtte dat de bestelling die dag nog bij mij thuis geleverd zou worden.
Later op die dag kreeg ik nog een persoonlijke mail van een medewerker van de klantenservice:
Betreffende uw vraag over de levering van uw bestelling. Uw order zal naar verwachten vandaag bij u worden geleverd.
Na dit mailtje ging ik er dus vanuit dat mijn lenzen op vrijdag en anders wellicht op zaterdag alsnog bezorgd zouden worden. Dit was echter niet het geval.
Omdat de klantenservice van Eye Wish in het weekend niet bereikbaar is heb ik op maandag ochtend (6-12) hier opnieuw over gebeld met de klantenservice.
Deze kon mij nu vertellen dat ze de order niet in het systeem zag staan als verwerkt of verzonden en kon mij opnieuw niet vertellen hoe het met mijn order zat en wanneer deze verwacht werd om verstuurd te worden.
Kort samengevat: Ik bestel op 27-11 zes paar lenzen t.w.v. 160 euro en niemand van Eye Wish kan mij na ruim een week vertellen waar mijn bestelling gebleven is en of deze überhaupt nog geleverd gaat worden. Terwijl mij eerder tot twee keer toe aan de telefoon gezegd word en nog persoonlijk gemaild word dat mijn lenzen thuis verwacht worden op 3-12. Wat dus blijkbaar helemaal niet blijkt te kloppen.
Oplossing van de medewerker van de klantenservice: Ik kan de bestelling annuleren.
Wat voor mij dus absoluut geen oplossing is omdat ik mijn lenzen nodig heb.

Dat ik mijn lenzen z.s.m. ontvang en in ieder geval me iemand kan vertellen hoe het met de bestelling zit.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith96