Klacht: Een zeer onfris ruikende werknemer

op 25 januari 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

In uw winkel in Osdorp stond 1 werknemer die van grote afstand te ruiken was. Niet naar een luchtje maar een penetrante (oud zweet) lucht. Niet waarmee ik in een kamertje wil zitten om een oogmeting te doen. Hij hed een baard, wat langer haar met een gedeeltelijke staart.

Ik heb de uiteindelijke oogmeting in Amstelveen laten doen waar ik heel goed geholpen ben door meneer Leo. Ik hoop (voornamelijk voor jullie) dat de meneer in Osdorp gewezen wordt op zijn slechte hygiene.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 25 januari 2018 om 12:48 geantwoord

Beste mevrouw Hulscher

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht.
Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Eye Wish Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.
Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Eye Wish Opticiens

Bericht van Eye Wish

2 jaren geleden - Beste mevrouw Hulscher,Na aanleiding van ons telefonisch contact willen wij u hierbij nogmaals berichten dat wij de desbetreffende persoon aan zullen spreken. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw bevindingen met ons te delen.Met vriendelijke groet, Eye Wish Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door M.L.Hulscher