Klacht: Bril in behandeling nu Eye Wish winkel gesloten vanwege Corona virus??

DC de Vries op 24 maart 2020 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Recentelijk heb ik een bril gekocht bij Eye Wish Gelderlandplein te Amsterdam (2 halen 1 betalen) 2 weken geleden is mijn man terug gegaan omdat de glazen niet goed waren, ze zouden nieuwe glazen bestellen en de bril zou tussen de 3-5 dagen klaar zijn. Vandaag gebeld naar de status van de bril blijkt het filiaal helemaal gesloten te zijn vanwege Corona virus??? Prima dat ze dichtgaan maar zou wel zo netjes zijn geweest dat de brillen die nog in behandeling zijn op het filiaal dan ook in orde worden gemaakt en dat de klanten worden ingelicht over de gehele sluiting van de winkel!! Hoe belachelijk is het dat je dus nu helemaal niet weet wanneer je dus je bril kunt ophalen of uberhaupt klaar is?? Niet eens even een berichtje of belletje hierover dat ze dichtgaan?? Snap dat zij geen nieuwe oogmetingen doen want dat is afgeraden door het RIVM maar daar gaat het hier dus niet om, de glazen moesten worden vervangen….Mijn man zit nu zonder bril en vraagt zich dus nu af hoe lang hij moet wachten….

Gewenste Oplossing:

Zie graag dat mijn man nu zijn bril op een ander filiaal kan ophalen want zij vermelden op hun website dat een aantal winkels vanwege Corona zijn gesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Eye Wish

2 jaren geleden - Beste mevrouw de Vries, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven. Op 17-04-2020 hebben wij telefonisch contact met u hier over gehad en hebben begrepen dat de winkel inmiddels contact met u heeft opgenomen. Wij hopen dat bij het contact met de winkel de kwestie naar tevredenheid is uitgesproken. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, of mocht u toch nog vragen hebben, dan willen wij u verzoeken om contact met ons op te nemen. Wij vertrouwen er op u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door DC de Vries