Mijn Klacht:
Beste,
Recentelijk heb ik een bril gekocht bij Eye Wish Gelderlandplein te Amsterdam (2 halen 1 betalen) 2 weken geleden is mijn man terug gegaan omdat de glazen niet goed waren, ze zouden nieuwe glazen bestellen en de bril zou tussen de 3-5 dagen klaar zijn. Vandaag gebeld naar de status van de bril blijkt het filiaal helemaal gesloten te zijn vanwege Corona virus??? Prima dat ze dichtgaan maar zou wel zo netjes zijn geweest dat de brillen die nog in behandeling zijn op het filiaal dan ook in orde worden gemaakt en dat de klanten worden ingelicht over de gehele sluiting van de winkel!! Hoe belachelijk is het dat je dus nu helemaal niet weet wanneer je dus je bril kunt ophalen of uberhaupt klaar is?? Niet eens even een berichtje of belletje hierover dat ze dichtgaan?? Snap dat zij geen nieuwe oogmetingen doen want dat is afgeraden door het RIVM maar daar gaat het hier dus niet om, de glazen moesten worden vervangen….Mijn man zit nu zonder bril en vraagt zich dus nu af hoe lang hij moet wachten….
Gewenste Oplossing:
Zie graag dat mijn man nu zijn bril op een ander filiaal kan ophalen want zij vermelden op hun website dat een aantal winkels vanwege Corona zijn gesloten.
