Klacht: Bril gebroken door medewerker

op 23 januari 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Ik was erg tevreden iver mijn montuur. Het werd alleen vuil door de zuurtegraad van mijn huid volgens de medewerker. De brilmaat 48/16 is gelijk aan kindermontuur en het is voor mij moeilijk een geschikt montuur te vinden. Ik wilde het montuur ipnieuw bestellen en de dure rodenstock multivocale glazen over laten plaatsen maar dit was niet meer leverbaar en overzetten in een ander montuur werd afgeraden. Mij werd aangeboden het montuur te laten polijsten op een andere keer. Te druk tijdens kerstperiode. Op 18-1 was ik in bergen op zoom en medewerker johan ging mijn bril polijsten. Hij brak mijn bril in 3 stukken. Er is mij een ander montuur aangeboden en hiervan moest ik 50% zelf betalen. 109,50. Ik vind dit niet terecht.

Ik ben van mening dat eyewish de volledige kosten had moeten vergoeden. Ik heb een ander montuur 45/18. Het knelt een beetje. Ik was erg overstuur en deze oplossing was voor mij de enige manier om weer thuis te komen met de auto.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 26 januari 2018 om 12:42 geantwoord

Heeft op 26 januari 2018 om 16:55 geantwoord

Iedereen krijgt een montuur voor de helft vd prijs. Doordat ik een kindermaat heb was er nauwelijks keuze. Er is me een knaloranje kinderbril of een paarse aangeboden. Het montuur wat het uiteindelijk is geworden is uitgekozen omdat de dure glazen hierin konden worden overgezet. En het ziet er niet uit als een kinderbril. De marge op een bril is kennelijk zo groot dat monturen voor de helft worden aangeboden of 2e montuur gratis. Vanuit dat oogpunt vindt ik dat het eyewish niets kost, deze tegemoetkoming. En dat ik op een onverwacht moment voor kosten ben gezet terwijl een medewerker mijn bril stuk heeft gemaakt. Per ongeluk maar ik zit met de kosten. Helaas geen goed gevoel hierbij.

Alle klachten die gemeld zijn door JolandaVerkerke