Mijn Klacht:
Vanmorgen bezoek gebracht aan bovenstaand filiaal met de klacht dat op mijn brillenglazen heel snel een “crackel” ontstaan is. Antwoord medewerkster: Er zitten krasjes op uw brillenglas en daardoor is het normaal dat de coating loslaat als u uw bril poetst. Op mijn antwoord dat dit mij niet is meegedeeld toen ik de bril kocht werd niet gereageerd. Dat ik enigzins geirriteerd raakte over dit antwoord beviel de medewerkster helemaal niet. Wel gaf ze aan dat zij maar een medewerkster was en niet de filiaalleider. Ik praat hier over een bril van 650 euro!!! Weliswaar iets meer dan 2 jaar oud, maar dan nog! Ik ben boos en ontzettend teleurgesteld. Het is niet alleen de waardeloze service maar ook het belachelijke antwoord van haar en dat ik nu een nieuwe bril moet kopen wat helemaal niet de bedoeling was!
Gewenste Oplossing:
Serieus genomen worden. Zoeken naar een oplossing.
