Klacht: bediening vestiging Echt

Mevrouw Heutmekers op 25 juli 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen bezoek gebracht aan bovenstaand filiaal met de klacht dat op mijn brillenglazen heel snel een “crackel” ontstaan is. Antwoord medewerkster: Er zitten krasjes op uw brillenglas en daardoor is het normaal dat de coating loslaat als u uw bril poetst. Op mijn antwoord dat dit mij niet is meegedeeld toen ik de bril kocht werd niet gereageerd. Dat ik enigzins geirriteerd raakte over dit antwoord beviel de medewerkster helemaal niet. Wel gaf ze aan dat zij maar een medewerkster was en niet de filiaalleider. Ik praat hier over een bril van 650 euro!!! Weliswaar iets meer dan 2 jaar oud, maar dan nog! Ik ben boos en ontzettend teleurgesteld. Het is niet alleen de waardeloze service maar ook het belachelijke antwoord van haar en dat ik nu een nieuwe bril moet kopen wat helemaal niet de bedoeling was!

Gewenste Oplossing:

Serieus genomen worden. Zoeken naar een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 11 september 2017 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Mevrouw Heutmekers

Heeft op 11 september 2017 om 14:01 geantwoord

Eye wish eist dat ik de nieuwe glazen bij hun koop, anders krijg ik die korting niet. M.a.w.ik ben verplicht bij hun te kopen! Ik zal echter nooooooit meer 1 stap bij Eye wish binnen zetten, ook omdat zij in het minimale schriftelijke contact wat we hadden dingen schrijven die niet kloppen. Misschien kunnen ze een bedrag rechtstreeks naar mij overmaken.

Alle klachten die gemeld zijn door