Klacht: automatisch systeem

op 17 november 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Een prachtige nieuwe gestylde winkel, smaakvol gekleed personeel, mooie verlichting. Tot nu toe allemaal fantastisch. Maar dan moeten er gegeven worden opgezocht in het systeem en wat blijkt men werkt nog met het DOS systeem (alles met functietoetsen weet je nog wel uit het jaar 0, waar het personeel al zuchtend mee worstelt’. Wat een blamage. Een mooie uitstraling maar zwaar verouderd waar het de automatisering betreft. Kom op directie, maak het plaatje van een modern bedrijf eens af!

goed functionerend automatiseringssysteem

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 17 november 2017 om 13:19 geantwoord

Heeft op 17 november 2017 om 15:33 geantwoord

Leren omgaan met een verouderd systeem, hoe verzin je het. Uit mijn korte ervaring bleek deze training niet echt veel opgeleverd te hebben. Uit een gesprekje met twee medewerkers bleek het een bron van frustratie. Ze snakken naar eigentijds systeem, in overeenstemming met hun moderne werkomgeving.

Bericht van Eye Wish

2 jaren geleden - Beste mevrouw Roest,Wij waarderen het enorm dat u feedback heeft gegeven en wij nemen uw opmerkingen mee voor eventuele vervanging van het systeem.Met vriendelijke groet, Eye Wish Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door cwroest