Mijn Klacht:
Afgelopen december zag ik de reclame van eye wish op de tv voorbij komen; 2 BRILLEN voor de prijs van 1. Dit vond ik een geniale aanbieding, aangezien ik altijd twee brillen draag. Afspraak maken liep keurig.
De oogmeting liep op zich vlekkeloos. Na de meting legde de medewerker mij dat ik 2 haal 1 betaal en na het uitkiezen van de brillen (MONTUUR) moet ik ook nog de glazen uitkiezen. Op dat moment viel het kwartje niet bij mij; een paar glazen is niet inbegrepen, dus de tweede paar ook niet. Na het uitkiezen van de twee brillen, liet hij mij 4 glaspakketten zien. Ik krijg een korte uitleg wat ze inhouden en niet wat beter voor mij is. Hierna maakte hij een berekening hoeveel ik voor de bril zou moeten betalen als ik voor een multi etc. glas kies. Hij kwam op een bedrag boven €350. Dit was ik niet van plan om te gaan betalen. Ik had het meest goedkoop glaspakket gekozen en een bril meegenomen. Nadat ik thuiskwam, hoe meer ik over de aankoop aanbieding dacht, hoe meer ik me in de maling genomen voel.
Gewenste Oplossing:
2 BRILLEN halen en 1 BRIL betalen is was een misleidende reclame. 2 BRILLEN halen en 1 BRIL betalen, is niet hetzelfde als 2 MONTUREN halen; 1 MONTUUR betalen 2 paar glazen betalen. Een montuur (zonder glazen) is geen bril. Ik zal nooit meer naar eye wish gaan.
