Klacht: Executie woning

op 14 mei 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Beste dames en heren van de ABN Amro bank betreft woning graanakker 71 Waddinxveen.
In een van de docenten berekeningen. Creditdebet klopt het niet naar onze mening.wij hebben van de ABN Amro toen de tijd schrijven gehad dat 1 maart 2017 onze hypotheek zal veramdere van 1200,51 naar 747,61. In de documenten wat wij van u (lindorff) hebben gekregen staat in dat u 1 maart 2017 geïnd wou hebben 1200,51 ipv 747,61 jullie hebben daarop kosten berekent van 443,47 euro en er bij toegevoegd om ons in een slecht daglicht te stellen. Wij hebben hier nooit een melding van kunnen maken een jaar lang. Want er is met ons nooit contact over geweest. Van de kosten berekeningen wisten wij ook helemaal niks. Anders hadden we zeker al eerder iets betaald of gereageerd van wat zijn dit nou voor absurd hoge bedragen en waar komen ze vandaan. Over de kosten berekeningen is twee jaar lang gezwegen de reden ???????. Om kracht uit te oefenen op ons is er een rechtzaak geweest dat wij aan onderverhuur zouden doen. Namelijk onze zoon van 20 jaar waar door de bank inkomsten mis zou hebben gelopen en ons een uitzettings procedure wenste om ons te ontruimen. Datum 10 april. Aan alle ouders van het land pas op voor je inwonende kinderen kan een duur grapje worden. Onze woning is op tien april ontruimt. De woning zou op twee mei geveild worden er is een bod geweest van 194.000 euro maar wat de reden ook is geweer het bod is niet geaccepteerd. Gelet op de staat van onze woning in de crisis tijd is er niet veel aan geklust. Alles is meer dan tien jaar oud. Onze hypotheek is momenteel 218.000 dus de restschuld zou zijn 24.000 euro is naar onze mening helemaal niet zo slecht dan zijn we van de gangsters af zou je zeggen maar ja .Wij familie van de schilde voelen ons tegen de muur aangezet door jullie met een vuur peloton alles gevolg. Mijn man vader van twee kinderen is door de stress hier van twee keer achter elkaar in het ziekenhuis beland eerste keer broekprotese operatie en twee maanden later een hartaanval met als gevolg een open hart operatie met drie omleidingen gelukkig leeft hij nog maar hoe. Ook wij als gezin heb de crisis mee gemaakt maar dan zonder steun van de regering wat de ABN Amro wel had gekregen miljarden euro’s belastinggeld van de bevolking en ja ook wij hadden een achterstzalige betalingen. Met heel hard werken hebben wij ons door de jaren heen gevochten en zeker het laatste jaar hebben wij onze hypotheek op tijd betaald naar ons weten. Niet wetend dat we geblinddoekt in een leeuwenkooi zijn gegooid en een sluw gevecht met lindorff aan het uitvechten waren. Met samenwerking van advocaat de heer hamers die graag de rekening per minuut bijstelt naar het onmogelijke. Zoals kosten rond de 11 duizend euro in een maand executie kosten te verhogen. Nergens op gebaseerd zo hoog als je het maar niet kan betalen is het plan volgens ons. In april nog zo acht duizend euro, een maand later nu mei 19 duizend euro. 21 februari hadden wij familie van de schilde een voorstel gedaan toen waren de executie kosten nog rond de 8500 euro maar hij had nog meerdere eisen. Er stonden nog twee blokkades op onze woning. De metro krant en een sportschool dat was al meer dan tien jaar oud het was een hele zoektocht wie toen de deurwarde was. Voor dat het bekent was, was de tijd al verstreken. Verdere handelingen is er niet gekomen want toen was het tien april en de boel is ontruimt. Met de heer hamers hadden we een regeling kunnen treffen twee dagen voor de veiling maar 19 keer duizend euro alleen executieontruiming kosten betalen is gekkenwerk oftewel oplichting in onze ogen. Onze wens is de sleutels terug en een schade vergoeding we zijn alles kwijt. Ons aanzien en bestaan. Deze brief zal de media halen de bank en de rechtbank zo snel mogelijk. Met vriendelijke groet familie of van de schilde

Als wij ons huis terug krijgen want als je geen hypotheek achterstand heb hoe kan je dan een huis veilen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat er veel speelt met de hypotheek die bij ons loopt en nu is ondergebracht bij Intrum (voorheen Lindorff). Ik kan me indenken dat dit erg veel stress met zich meebrengt, vooral als dit ook nog de nodige gezondheidsproblemen in de familie oplevert. Natuurlijk kijk ik graag wat ik in deze situatie kan doen. Omdat het me nog niet duidelijk is wat er nu precies aan de hand is, vat ik een aantal punten samen om te controleren of ik de brief goed heb begrepen. - Het maandbedrag van de hypotheek zou aangepast moeten worden van EUR 1200,51 naar EUR 747,61. - Er zou een achterstand zijn ontstaan van EUR 443,47. - Jullie zouden over de achterstand niet zijn geïnformeerd. - Het is voor jullie onduidelijk waarom het bod op de veiling niet zou zijn geaccepteerd. Kloppen bovenstaande punten? Ook stel ik nog een aantal vragen om meer duidelijkheid te krijgen over de huidige stand van zaken; - Er is een rechtzaak geweest. Tussen wie was deze rechtzaak? - Wat is de uitspraak van de rechtzaak? - Wat voor regeling is er getroffen met de advocaat? - Wat is het laatste bericht dat jullie van Instrum en de advocaat gehoord hebben? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Zwervers

2 jaren geleden - beste Elvira graag zouden wij een afspraak met u maken om dit persoonlijk met u te bespreken zodat wij ook de papieren mee kunnen nemen waar uit blijkt dat wij geen hypotheek achterstand hadden op het moment dat wij door de heer Hamers zijn uitgezet en ons huis op de veiling kwam. om u vragen te beantwoorden is het beter persoonlijk te doen omdat er zoveel gebeurt is. 0623159354

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Gezien de situatie snap ik dat jullie het fijn vinden om één en ander persoonlijk op kantoor te bespreken. Omdat ons webcare team geen persoonlijk klantcontact heeft met klanten op kantoor kan ik een afspraak voor jullie inplannen op het kantoor met één van de medewerkers daar. De medewerker kan dan jullie papieren doornemen en vervolgens een officiële klacht indienen. De klachtenafdeling zal vervolgens alles uitzoeken en een uitspraak doen. Omdat kantoor in Waddinxveen inmiddels is gesloten, kan ik de afspraak inplannen op het kantoor in Gouda. Hebben jullie een voorkeur voor dag tijdstip? Dan houd ik daar rekening mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Zwervers

2 jaren geleden - Beste Elvira een afspraak op kantoor gouda vredebest 1 op vrijdag 18 mei als het kan rond 10.00 uur. zou voor ons al een hele mooie stap zijn Zodat wij onze kant van het verhaal kunnen vertelen. En dat er kritisch naar gekeken kan worden. Met vriendelijke groet

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Ik heb zojuist contact opgenomen met ons kantoor in Gouda voor het inplannen van een afspraak. Helaas is er geen ruimte in de agenda om de afspraak komende vrijdag in te plannen. Mag ik jullie vragen enkele nieuwe data door te geven waarop jullie ook kunnen? Alvast dank voor de reactie. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

2 jaren geleden - Ja tuurlijk

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Dank voor je reactie. In dat geval verneem ik graag wanneer jullie kunnen, zodat ik een afspraak in kan plannen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Zwervers

2 jaren geleden - Beste Elvira Voor ons maakt het niet uit waneer de afspraak wordt ingepland wij kunnen elke dag elk tijdstip. Groetjes

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Dank voor jullie snelle reactie! Ik heb de afspraak nu ingepland op dinsdag 22 mei om 14.00 uur op ons kantoor aan de Vredebest 1 in Gouda. Tijdens dit gesprek zal een collega samen met jullie de klacht doorlopen en deze namens jullie indienen. Vervolgens wordt jullie klacht inhoudelijk behandeld door een klachtbehandelaar. Hier ontvangen jullie een ontvangstbevestiging van. Het kantoor zelf kan inhoudelijk niets in deze zaak betekeken, vandaar dat zij de klacht zullen indienen. Mochten jullie verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

2 jaren geleden - Beste Elvira Bedankt voor u inzet Groetjes

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Afgelopen woensdag hadden jullie een afspraak op het kantoor in Gouda, Ik ben erg benieuwd hoe het gesprek is verlopen en hoe jullie dit hebben ervaren. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 08 juni 2018 om 11:37 geantwoord

Aan de hand van de klacht is er een afspraak op kantoor geregeld. Deze afspraak heeft op kantoor in Gouda plaatsgevonden. Hier op het forum gevraagd hoe het gesprek is gegaan. Hierop hebben we geen reactie mogen ontvangen. We plaatsen nu deze oplossing om zo de klacht op het forum te sluiten.

Heeft op 08 juni 2018 om 19:25 geantwoord

Nee er is geen oplossing uit gekomen want abn amro verschuild zich achter lindorff abn amro begon het gesprek al gelijk met wij kunnen niks voor jullie doen je moet bij lindorff zijn . Einde gesprek.dus er is geen oplossing uitgekomen

Alle klachten die gemeld zijn door Zwervers