Klacht: zeer onvriendelijke bedrijfsleider

[email protected] op 20 januari 2022 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zojuist zeer onvriendelijk te woord gestaan door de bedrijfsleider van de Etos in Voorhout. Ik was in de veronderstelling dat ik mondmaskers type FFP2 (medisch)had gekocht en bij thuiskomst bleek dit een ander type te zijn (KN95 Niet medisch). Ik ben gelijk terug gegaan naar de winkel, omdat ik voor mijn reis echt FFP2 maskers nodig heb. De bedrijfsleider stond achter de kassa en ik gaf aan dat het bordje (met de tekst FFP2 ) wat boven de niet medische mondmaskers hing misleidend was. Hij werd direct zeer geïrriteerd en zei dat het de zelfde maskers waren. Ik vroeg of hij dat kon laten zien op de verpakking, want het stond nergens. Hierop werd hij boos en zei hij dat hij de maskers wel terug zou nemen. Ik heb gezegd dat ik hem zeer onvriendelijk vond en vond dat hij raar reageerde. Hij werd alleen maar meer geïrriteerd en gaf mij uiteindelijk 20 euro terug terwijl ik de maskers wilde ruilen. Hij was blijkbaar zo geëmotioneerd/boos dat hij totaal niet wist wat hij deed. Hij komt op mij over als iemand die zeer gestrest is en absoluut geen plezier heeft in zijn werk. Laat iemand anders zijn werk dat overnemen a.u.b. Voor hem en de klanten een stuk aangenamer.

Gewenste Oplossing:

terugkoppeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]