Klacht: Teveel betaald voor handgel

op 27 maart 2020 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik heb op woensdag 18-03-2020 bij de ETOS aan de Theresiastraat 109 in Den Haag bij de kassa gevraagd of er nog hand-gel was (vanwege het coronavirus). De meneer bij de kassa haalde vervolgens ergens onder de toonbank vandaan een blanco flesje met een blauwe dop tevoorschijn en vroeg er € 7,95 voor. Hij zei uit zichzelf nog erbij dat dit geen woekerprijzen waren, maar de echte prijs. Ik vond het wel erg duur voor zo’n klein flesje en verdacht dat het een blanco flesje was, maar ik had het hard nodig, omdat ik nu in de corona periode met het ov naar mijn werk moet. Ik heb het dus gekocht. Ondertussen vertelde ik natuurlijk het vreemde verhaal aan mijn familie en zij reageerden allemaal kwaad en zeiden dat ik was opgelicht. Mijn zus heeft het toen bij een ETOS bij haar in Leidscheveen verteld en daar zeiden ze ook dat het niet klopt. Ik denk nu dus dat ik ben opgelicht en dat er een slaatje uit het coronavirus is geslagen. Dat vind ik niet kunnen!

Ik wil graag dat hier onderzoek naar gedaan wordt:
1. Is het echt hand-gel? Er staat geen etiket op het flesje
2. Is het echt zo duur?

Graag wil ik dan, als het echt hand-gel is, mijn geld terug omdat ik dan ben opgelicht en dat deze medewerker ervoor gestraft wordt. Mocht het blijken dat het geen hand-gel is, dan wil ik vergoeding voor het gevaar dat ik in het ov heb gelopen vanwege het coronavirus.

Winkel: 006040, Kassa: 00002, Medew: 4105, Bon: 2353,
Datum: 18-03-2020, Tijdstip: 12:40:58

Deze gegevens staan op de bon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Reactie van de melder van de klacht S. Kaliar

1 maand geleden - Ik vind het belachelijk dat ETOS mijn klacht niet in behandeling neemt, voel me niet serieus genomen!!! Ik ga in ieder geval NOOIT meer naar de ETOS en ik waarschuw de mensen om mij heen ook.....!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Kaliar