Mijn Klacht:
Gister werd er een product gekocht bij de etos..nadat het werd afgerekend, netjes in de tas gedaan.vervolgens naar huis gegaan tas uitgepakt en alles lag eronder met dat spul. ( schade aan mijn gekochte artikelen en nieuwe jas). Ik ben de dag erna naar de winkel gegaan in de veronderstelling dat product te laten zien…stond netjes in de rij, daarna werd ik geholpen. Mevr. Achter de kassa nam mij niet serieus wanneer mijn verhaal werd verteld..ze ging verder met een klant na mij en weer een andere klant..daarna had ik het verhaal weer verteld en weer niet serieus genomen en mijn parkeermeter tikt maar aan….mevr. achter de kassa wilde nadrukkkkken dat ik dat product heb geopend en in de tas heb gedaan of heb lopen slingeren met die tas… ik zeg nog duidelijk dat het zo is gekocht….daarna zegt een andere medewerker..doe normaal met een lelijke blik en gebaren taal…wat heb ik in godsnaam fout gedaan dan alleen duidelijk aangegeven wat er met dat product aan de hand is… wat ik weet uit mijn werk ervaring dat de klant koning is…wat betreft service zwaaaar onder de nul.. mijn collega ’s schrokken hiervan dan maar naar de kruidvat i.p.v. de etos..nog meer ontvreden klanten..ben niet de enige die dit heeft ervaren..3 collega ’s van mij ook en nog meer vrienden en kenissen..weg met personeel die geen uistraling van service gericht werken kunnen uitstalen..blijkbaar niet geschoold hoe ze mensen moet omgaan.. gewoon asociaal
Gewenste Oplossing:
Nog niet
