Mijn Klacht:
Ik woon al ontzettend lang in Westervoort en ik ga niet graag naar Etos omdat er een aantal vaste personeel al jaren een bepaald slecht onklantvriendelijk gedrag tonen. Telkens ga ik erheen omdat ik het een kans wil geven of omdat het op dat moment zo moest en ik kom er met een teleurstelling uit.
Het personeel kijkt je vaak aan met een blik alsof je iets gaat stelen. Ze voelen zich heel hoog t.o.v. de klant. En het ergste is dat je als klant zelf het winkelmandje moet meenemen naar de voorkant van de winkel! Je hebt soms meerdere boodschappen tasjes in de handen en evt nog een kind aan de andere hand maar nee hoor, niemand van hun die zegt oh geef maar mevrouw ik leg het wel terug. Terwijl dat de normaalste zaak van de wereld is!! Ook gewoon voor je medemens kun je soms een beetje ‘menselijk’ gedragen. Hoe slecht en niet klantvriendelijk kun je zijn door de klant zelf het winkelmandje terug te laten leggen. Geen enkel winkel doet dat alleen Etos. Echt belachelijk!!
Een drogist als Etos zou zich moeten schamen voor dit. En grotendeels van het Personeel (vooral de iets oudere mevrouw met een bril) in Westervoort zou echt een training klantvriendelijk moeten volgen en uiteraard toepassen in de praktijk!
Gewenste Oplossing:
Dat het personeel klantvriendelijk gedrag vertoont en vooral niet discrimineert!
En het opruimen van de gebruikte winkelmandje moet het personeel zelf doen, dat is hun werk tenslotte.