Klacht: Babyvoeding

op 14 september 2019 over Etos in de categorie Drogisterijen

Sinds kort kan ik maximaal 2 potten zuigelingenvoeding 1 van het eigen merk online bestellen.
Ik wil dit afhalen in de winkel maar dit kan pas vanaf 20 euro!! Dus ik word nu gedwongen om de verzendkosten van €3,99 te betalen. Ik vind dit echt belachelijk! Als ze er nou voor zorgen dat het in de winkel voldoende op voorraad is, maar dat is helaas bijna nooit het geval! Ik woon midden in het dorp en ga zeer regelmatig langs, maar grijp constant mis. Ik hoop dat ze dit met spoed aanpassen! Verander het dan naar 3 potten, zodat je boven 20 euro zit.
Op maandag 9 september heb ik via whatsapp contact gehad met de klantenservice van Etos, de reden van het maximale aantal is dat ze de voeding eerlijk willen verdelen en dat er niet teveel tegelijk kan worden besteld. Dat snap ik en is ook logisch, maar deze manier is natuurlijk belachelijk. De servicemevrouw zou het doorgeven en voorleggen het maximum aantal op te hogen naar 3, vooralsnog is er niks veranderd.
Alvast dank.

Als ze het maximum te bestellen potten ophogen naar 3, of als ik de optie krijg de 2 potten (€14,20) in de winkel af te halen.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke999