Klacht: Geen reacties

op 16 maart 2019 over Eteck in de categorie Energieleveranciers

De rekening van afgelopen jaren is flink omhoog gegaan. Ik woon hier nu twee jaar hier en heb een stijging gehad van 45% in de kosten. Terwijl ik minder thuis ben en minder verbruik. Ik betaal maandelijkse ongelooflijke bedragen. Buren betalen minder dan de helft en wonen met meerdere personen samen en zijn meer thuis. Het betreft een appartementencomplex waarbij we geen andere mogelijkheden hebben dan Eteck. Ze maken duidelijk misbruik van deze positie. Anders was ik vanaf dag twee naar een andere leverancier gestapt.

Ik heb Eteck 6 tot 7 keer een mail gestuurd. Tot op heden heb ik alleen een standaard reactie gehad. Ik zie aan de reactie dat ze mijn mails niet aandacht gelezen hebben. De tussengelegen tijd van de mailtjes is bijna DRIE maanden!

000000Klantnummer: 120085

Ik wil dat Eteck mijn mails aandachtig leest en hier een passende reactie op af geeft. Tevens wil ik dat zij komen kijken naar de installatie. Het kan niet anders dat er iets niet goed zit in de meter of andere apparatuur. Daar wil ik voor gecompenseerd worden. Al weet ik nu al vrijwel zeker, gezien het feit dat ze gewoonlijk niet reageren en zeker niet passend, dat zij het afschuiven.

Ik wens op voorhand aan te geven dat ze geen kosten in rekening dienen te brengen als zij vinden dat ze niets vinden. Ik vertel dit er concreet bij omdat ik diverse reacties heb gelezen van andere ontevreden klanten en buren waarbij Eteck het preseert een rekening te presenteren voor het controleren van de apparatuur die wij huren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eteck over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eteck in behandeling genomen

Bericht van Eteck

5 maanden geleden - Beste heermevrouw Sletering,Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er tot op heden nog geen reactie is geweest buiten de standaardmail. Ik heb je volledige klacht meteen doorgestuurd naar mijn collega's en hen verzocht dit zo snel mogelijk uit te zoeken en contact met je op te nemen. Mocht ik in de tussentijd meer van hen horen, krijg je hier natuurlijk bericht over.Groet, Kayleigh van het Eteck webcareteam

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eteck een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eteck

Heeft op 18 maart 2019 om 11:34 geantwoord

Beste Jamie,

Mijn collega heeft je een uitgebreide mail teruggestuurd met uitleg van de situatie. Daarnaast heeft ze ook een onderhoudspartij aangestuurd om de installatie na te kijken. Deze zal binnenkort contact opnemen voor het maken van een afspraak. We zien dat het verbruik iets bovengemiddeld is, maar niet heel extreem.

Groet,
Mieke van het Eteck webcareteam

Heeft op 18 april 2019 om 07:02 geantwoord

Er is ondertussen weer een maand voorbij.

Er is een monteur langs geweest en heeft geconstateerd dat er inderdaad iets niet goed stond. Er werden veel te weinig liters doorgepompt (80) wat tot gevolg heeft dat het twee tot drie maak zo lang duurt voordat de ruimte is verwarmt. Aldus de monteur.

Ik heb eteck na het bezoek direct een mail gestuurd, kreeg na 6 dagen een mailtje dat ze niets van de monteur hebben vernomen. Ik heb telefonisch contact met hen gezocht en zij gingen dit na. Men had geen zicht op welke monteur, wanneer hij langs is geweest en helemaal geen inzicht in de constateringen. Weer een van de vele vreemde gangen van zaken...

Ik heb eteck gevraagd compensatie voor de afgelopen maanden maar zeker ook over vorig jaar.

Ik zie graag zeer spoeling een reactie over bovenstaande met name inzake de compensatie door de instellingen die niet juist stonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden_klant_bij_Eteck