Wij hebben ruim 24 uur geen warm water. Ik vind dit echt schandalig. Ik kan niet eens fatsoenlijk de afwas doen voor m'n baby'tje. Ik hoop dat het vandaag opgelost wordt. Er zijn al veel meldingen gedaan namelijk. Lees meer
Wij hebben ons aangemeld voor de WKO aansluiting omdat dit moest, maar niet wetende dat wij al betalen voor een aansluiting wat we nog niet eens kunnen gebruiken. Jullie aansluiting is niet volledig en mist nog van alles voordat wij... Lees meer
Betreft nieuwbouw complex Amst, in Amsterdam. Allen bewoners hebben in juli 2023 de sleutel ontvangen. Nu hebben we in januari 2024 eind afrekening gekregen wat absurd hoog is voir een gebouw dat duurzaam en goed geïsoleerd is. De afrekening heeft... Lees meer
Ik heb een jaarafrekening gehad in augustus en er moest geld aan mij terugbetaald worden. Dat had moeten gebeuren voor 27 augustus2023.We zijn nu 14 November , aantal mailtjes en tientalle belletjes verder,en nog steeds is mijn geld niet gestort.iedere... Lees meer
Vloerkoeling kan alleen gebruikt worden als Eteck toestaat dat dit gebeurt bij bepaalde omstandigheden. Dit betekent in de werkelijkheid dat op warme dagen Eteck de vloerkoeling uitzet, en je dus aangewezen bent aan de elementen.
Binnentemperaturen van 25 zijn niet... Lees meer
Eteck is al maanden bezig om onze verhuizing te verwerken (sinds 18 januari(!) geen gebruiker meer). Keurig op tijd doorgegeven via MijnEteck, tot op heden geen bevestiging. Telefonisch meermaals contact gehad. Eteck heeft het telkens over 'extreme drukte'. Daarnaast bleef... Lees meer
Er is in Jan 2023 voor de zoveelste keer een storing geweest met levering.
Belooft dat de kompensatie van € 285,- zo snel mogelijk zou worden vergoed.
Echter het is nu meer dan 6 maanden geleden en na diversen mail en telefoontjes... Lees meer
Vloerverkoeling en tapwater werkt niet naar behoren. Elke vorm van communicatie ontbreekt en oplossing wordt niet geboden. Lees meer
Klacht
Medio juni 2022 ben ik in een studentenappartement gaan wonen. Al snel na installatie van de Eteckapp bleek mij dat voor de maand juni een verkeerd verbruik is rekening was gebracht. In alle telefoongesprekken en mails hebben zowel mijn ouders... Lees meer
In oktober '22 melding gemaakt van een lekkende waterleiding in mijn woning (leiding van Eteck, tbv WKO installatie, zij hebben opstalrecht). Na 2 reminders is in november 2022 een monteur van Eteck langsgeweest. Hij heeft geconstateerd dat het leidingwerk achter... Lees meer