Klacht: Essent administratie maakt er een zooitje van!

op 30 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Na het invullen van het contactformulier via Essent voor een verhuizing van mijn moeder(met een eigen adres) ging het helemaal fout bij dit bedrijf.Ik kreeg bericht van hun dat ikzelf was verhuist naar het oude adres van mijn moeder met alle gevolgen vandien.Meterstanden doorgeven van mijn eigen woning,bericht van netwerk leverancier(inexus)dat ik geen energie leverancier meer heb en binnen 1 week afgesloten ga worden etc. Na diverse telefoontjes en veel onnodige tijd en ergernis hebben ze mij beloofd alles terug te draaien echter…… kreeg daarna bericht dat mijn moeder verhuist was naar mijn woonadres?? en het hele circus begon opnieuw te draaien met alle gevolgen vandien.
Vandaag eindafrekening(schatting) ontvangen op mijn woonadres waar ik al 30 jaar woon en ik ook al 30 jaar klant ben (was) van Essent.
Als je zulke domme medewerkers hebt als Essent die mij als klant zo in de problemen brengen door hun eigen fout en daarna niet in staat zijn om dit op te lossen ben je het niet waard om mij als trouwe klant te behouden.
Ik ben dus ook vandaag per direct overgestapt naar een nieuwe energie leverancier,overstap was simpel aangezien ik volgens Essent toch niet meer woon op adres waar ik al 30 jaar woon en nog steeds woon.
Scholing medewerkers misschien een optie?

?

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 30 januari 2014 om 14:00 geantwoord

Geachte heer Loven,

Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen kenbaar te maken.

Ik heb op 27 januari 2014 telefonisch contact gehad met uw vrouw, mevrouw Loven. Wij hebben samen naar deze vervelende situatie gekeken. Inmiddels is de woning van uw moeder juist afgemeld en uw adres is aangemeld bij Essent. Wij zullen elektriciteit en gas leveren tot het moment dat u overstapt. Het correspondentieadres stond nog onjuist, dit hebben wij gecorrigeerd.
Met betrekking tot de berekende eind meterstanden van uw eindafrekening heb ik het volgende afgesproken; om zo spoedig mogelijk het te veel betaalde verbruik aan u te retourneren haal wij het verschil van uw eerstvolgende voorschotbedrag af.

Namens Essent wil ik u excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.
Dave
Essent Klantenservice Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door huubloven