Klacht: Er word elke week 5 euro betaald aan een dienst waar ik geen idee van heb!

op 16 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nooit een sms gehad dat ik me aangemeld zou hebben voor ‘droiboost’, laat staan een sms met hoe ik me zou moeten afmelden.
Dit loopt blijkbaar al enkele maanden…..
Als ik er vandaag niet toevallig achter was gekomen, had dit bedrog nog maanden verder kunnen gaan.

Als 1- de dienst direct wordt stopgezet en 2-het totaal bedrag volledig worden gecrediteerd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door pevabu