Klacht: Er word elke week 5 euro betaald aan een dienst waar ik geen idee van heb!

op 16 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nooit een sms gehad dat ik me aangemeld zou hebben voor ‘droiboost’, laat staan een sms met hoe ik me zou moeten afmelden.
Dit loopt blijkbaar al enkele maanden…..
Als ik er vandaag niet toevallig achter was gekomen, had dit bedrog nog maanden verder kunnen gaan.

Gewenste Oplossing:

Als 1- de dienst direct wordt stopgezet en 2-het totaal bedrag volledig worden gecrediteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pevabu