Klacht: energie afrekening

op 21 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Essent beloofd op basis van gebruik van het afgelopen jaar een maandbedrag van € 250,00.
Het bedrag wordt zondermeer verandert in € 259,00 en daarna naar € 290,00.
Na enkele klachten beloofd men binnen 5 dagen terug te bellen maar nog reactie blijft uit.

Gewenste Oplossing:

nakomen wat men beloofd!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 21 januari 2014 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Essen,

Helaas hebben wij eerder geen bericht van u ontvangen via een webformulier. U heeft nu voor de tweede maal uw klacht kenbaar gemaakt op deze website. Ik heb besloten om uw klacht door te geven aan het klachtenteam van Essent. Zij nemen uw klacht in behandeling en reageren binnen 4 a 5 werkdagen, dit kan telefonisch zijn of per email.

Ik heb de klacht op de website gesloten vanwege bovenstaande reden. Dit wil niet zeggen dat uw klacht is opgelost, maar door mij doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Heeft op 21 januari 2014 om 22:18 geantwoord

Oplossing is er nog niet en zal door Essent geregeld moeten worden!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MvEssen