Klacht: Onrechtmatig contract

Scooby-Suus123 op 23 mei 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin is benaderd door energieverbond die haar een vierjarig contract aangesmeerd hebben bij Eneco, op naam van mijn bedrijf Scooby-Doe. Mijn vriendin werkt zelf in het onderwijs en het contract is dus niet rechtsgeldig, zij is nml niet tekenbevoegd. Ik ben de enige eigenaar van Scooby-Doe, en heb geen personeel in dienst. Het betreft een eenmanszaak. Zie Kvk 17195743. Staat op naam van Suzanna Dorothea Frederika de Wit, niet op naam van Mevr. L. Gijsen. Ik heb hier al veel contact over gehad, zowel met Eneco als met Energieverbond. Beiden betreuren deze zaak, maar wijzen met de vingers naar elkaar. Eneco zegt het op te lossen, maar vooralsnog worden we alleen maar bestookt met rekeningen. Eén werkneemster van Eneco zei dat als er getekend is voor vier jaar, dat we er dan aan vast zitten. Nou, dat lijkt mij niet. Ik probeer het nu via deze weg, als dit niet heel snel opgelost wordt, dan haal ik de media erbij. Heb daar op een ander vlak al ervaring mee, dan blijkt ineens veel mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Eneco het contract verbreekt en er voor zorgt dat wij weer bij Nuon aangesloten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

5 jaren geleden - Beste mevrouw De Wit, Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u ongewenst bent aangemeld bij Eneco. Dit betreur ik natuurlijk ten zeerste. We zien u graag als klant, maar alleen als u dat zelf ook graag wil. Op dit moment zoekt u via meerdere kanalen contact met ons, wat lastig is gezien u een zakelijke klant bent op dit moment vooral contact zoekt via de particulieren kanalen. Ik begrijp dat u zelf al contact heeft gehad ook met de zakelijke afdeling. Dit platform is voornamelijk voor particulieren, waardoor ik u zelf niet verder kan helpen. Ik leg aan mijn collega’s van de zakelijke afdeling uw kwestie voor en vraag hen zo snel mogelijk contact hierover op te nemen met u. Dit zal eind volgende week zijn. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog ergens vragen over heeft dan lees ik dat graag. Alvast een heel fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Bianca Eneco Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 27 mei 2019 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Wit,

Gezien uw klacht inmiddels is doorgezet naar onze zakelijke klanten service, zetten wij de klacht via dit kanaal op 'opgelost'. U heeft nog wel de mogelijkheid hierop te reageren, wanneer u zich hiertoe geroepen voelt.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bianca
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door