Klachten over Eneco

Eneco is een energieleverancier van groene energie. Deze energie levert naast stroom en gas ook zonnepanelen. Helaas kan er ook bij Eneco wel eens iets... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 6 Energieleveranciers

99%
221 stemmen
221

Te hoge nota

Klacht van op 08 november 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Klant 41134906-2 en 4134906-3. Bij aanmelding als afnemer aangegeven dat het twee nieuwe bedrijfsunits betreft waarvoor nog een huurder moet worden gezochtaangetrokken. Er wordt nog geen stroom afgenomen. Nu wordt er 2 x € 389 in rekening gebracht. Ik heb de incasso... Lees meer

Ik ben sinds 2011 klant bij Eneco. Ik heb destijds een waarborgsom betaald van € 400. Ik ben nu al 7 weken bezig om mijn waarborgsom terug te krijgen. Ik heb van () een medewerker van) Eneco een email ontvangen... Lees meer

Npog steeds niet geregeld!

Klacht van op 08 november 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na aanleiding van mijn vorige klacht hier (751445) Leek het er even op dat de problemen opgelost waren. Maar helaas. Ik krijg het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. In de app heb ik nu 3 meterstanden die... Lees meer

Geen nieuwe betalingsregeling

Klacht van op 06 november 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Door privé omstandigheden ex achterstand betaling van 400 Euro. Ben al aantal jaren klant . Heb een contract van 4 jaar , maar vanaf vandaag stap ik over!! Ik krijg geen nieuwe betalingsregeling ze willen maar niet met een oplossing... Lees meer

Eneco laat je in de kou staan!!

Klacht van op 02 november 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een nieuw contract afgesloten bij Eneco met daarbij als cadeau de Toon gratis installatie. Deze is geplaatst en aangesloten op mijn CV ketel. Volgens de installateur was mijn ketel modulerend aan te sluiten en dat heeft... Lees meer

Eneco komt niet langs (ook niet voor onderhoudscontract)

Klacht van op 01 november 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben al ruim 10 jaar stroom en gas van Eneco. Sinds vorig jaar, toen de ketel nog werkte, proberen wij een onderhoudscontract af te sluiten. Meermaals bevestigt Eneco vervolgens dat een monteur contact opneemt, maar dat gebeurt vervolgens niet. Inmiddels... Lees meer

Compliment van Hans Kolthof op 27 september 2018 over Eneco

Uiteraard ben ik akkoord met de geboden oplossing. Dank voor de bemoeienissen in deze kwestie.
Met vriendelijke groet.
Hans Kolthof

Compliment van Claus223 op 31 mei 2018 over Eneco

Beste Vincent,

Mijn dank is groot,
Ik ben al lang klant bij jullie en heb deze situatie nooit eerder meegemaakt.
Ondanks dat wij het als heel onprettig hebben ervaren wil ik mijn complimenten geven hoe snel jij dit hebt opgepakt.
Onze tevredenheid is dan ook weer 100%.
vriendelijke groet,

Compliment van latu op 29 mei 2018 over Eneco

Geachte,

Ik wil geen vergoeding maar een nieuwe afspraak kunnen maken met een gericht tijdstip. Aangezien ik een drukke agenda heb moet ik iemand anders weer regelen die in mijn huis gaat zitten. Ik kan deze persoon niet weer 3 uur laten wachten. Gr Maurice

Compliment van Casper Bronmans op 25 januari 2018 over Eneco

Hallo Saida,

Na wat overwegingen heb ik besloten dat ik met een aantal partijen ga worstelen om toch opentherm op mijn CV ketel te krijgen. Dit zou te realiseren moeten zijn en hoewel ik niet blij ben dat dit niet bij de verkoopgesprekken met Eneco is vermeld, is het alleen een probleem tijdens de wintermaanden waar enigzins omheen te werken is. De rest van het jaar levert Toon namelijk goede dienst.

Bedankt voor je hulp en inzicht.

Compliment van Joycep93 op 09 januari 2018 over Eneco

Meterstanden vandaag doorgegeven. Dat is al een goed teken. Ik heb inderdaad een boiler huurcontract laatst getekend en opgestuurd. Maar dacht dat los van het energie contract zat. Dat heeft ook lang geduurt voor dat ik het thuis ontvangen had.

Compliment van PADEHO op 12 september 2017 over Eneco

Ik vind het netjes dat mijn klacht nu serieus genomen wordt. Dat ik gelijk geholpen word vind ik prettig.

Compliment van Ariejan op 29 augustus 2017 over Eneco

Hallo Daniëlle,

Wat bedoel je met een opleverrapport? Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen van de standen die we hebben doorgeven (en een jaarnota). En naar welk mailadres moet ik de foto van de slimme meter sturen?

Compliment van smiddelkoop op 17 augustus 2017 over Eneco

Klachten over de dienstverlening bleken terecht - Eneco heeft hier goed op gereageerd.

Compliment van lotte12 op 11 augustus 2017 over Eneco

Bedankt voor de aangeboden oplossing. Ik ben hier tevreden mee. In afwachting verblijf ik.

Compliment van Roy-NV op 23 juni 2017 over Eneco

Ik waardeer het zeer dat er zo gereageerd wordt en hoop dat het verwijderen van het nummer in het klantenbestand helpt.
Bel-me-niet register is dit nummer allang geregistreerd maar dat helpt niet. Niet alleen bij Eneco.

Compliment van Dawizard op 28 april 2017 over Eneco

Medewerker heeft het even uitgezocht. Bij uitzondering mag ik toch de Philips hue lampen. Echter helaas zijn ze niet meer op voorraad. Als alternatief is mij een geldbedrag aangeboden. Daarvan kan ik zelf de lampen halen. Wat mij betreft vind ik dit een prima oplossing en is mijn vertrouwen weer volledig hestelt. Bedankt!

Compliment van Ewout3 op 08 maart 2017 over Eneco

Nee, de algemene website van Eneco gaf gisteren aan mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet te herkennen, ook niet nadat ik het password had gereset. Vandaag kan ik wel probleemloos inloggen.

Compliment van Jaap62 op 06 januari 2017 over Eneco

L.S,

Ik ben tevreden met zowel de snelle reactie van Eneco ditmaal als met de geboden oplossing. Daarbij ga ik er vanuit dat deze oplossing nu en in de toekomst daadwerkelijk gestand wordt gedaan en niet opnieuw aanleiding ontstaat voor het kenbaar maken van een klacht.

Dank aan Klacht.nl en aan Kelly van Eneco Webcare!

Met vriendelijke groeten,

Jaap

Compliment van C.B.Plomp op 16 januari 2017 over Eneco

Bedrag is overgemaakt.

Compliment van eddy de vries op 14 december 2016 over Eneco

Dat zijn inderdaad de juiste meterstanden, als deze gebruikt gaan worden, zal ik natuurlijk nog bij moeten betalen, maar wel een heel stuk realistischer, het neemt nu inderdaad een hele hoop stress weg, ik dank u daarvoor. Mvg Eddy.

Compliment van edipenburg op 25 oktober 2016 over Eneco

Vindt dit een heel mooie oplossing van Eneco, ik heb ook nooit problemen bij Eneco ondervonden.
Nogmaals hiervoor mijn dank.

Ed Ipenburg

Compliment van wimhvissser op 19 oktober 2016 over Eneco

Het geld is gestort op mijn rekening, de klacht is opgelost.
Dankjewel

Compliment van Cor van Ee op 07 oktober 2016 over Eneco

Bedankt voor de reactie. Er is telefonisch contact geweest en er is een nieuwe datum, vrijdag 14 oktober tussen 15 en 17 uur, \"geprikt\" voor het wisselen van de batterij.
De compensatie \"verzacht het leed\" en ik hoop/ verwacht dat het daarmee is afgehandeld. Ga akkoord maar het is nog even afwachten of de monteur komt opdagen. Pas als de batterij is gewisseld is de klacht goed afgehandeld, dus nog even wachten tot na 14 oktober.

Cor van Ee
c.vanee@casema.nl

Compliment van Harry Pruijsten op 06 september 2016 over Eneco

Beste Martijn,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Op ons vorige adres, Jan Pettersonstraat 248, 3077 MN Rotterdam, hadden wij stadsverwarming van ENECO, maar geen stroom. Dit namen wij af middels Essent. Mogelijk dat het middels dit adres is gegaan. Bij Essent heb ik met eigen ogen gezien dat ik sinds mijn telefoontjes met Eneco was aangemeld bij Eneco en afgemeld bij Essent.
Met een vriendelijke groet,
Harry Pruijsten