Ons energie contract is in 2024 door een buurman per abuis opgezegd en overgenomen door Vattenval. Januari 2025 zijn we hiervan op de hoogte en sindsdien proberen we om alles terug te draaien. En dit is een zeer moeizaam proces.
We... Lees meer
je moet dus afgaan op wat een warrig studentje zegt. twee medewerkers hiervoor hingen gewoon om toen ik alleen om de bedragen bij vast en variabel vroeg. ook wordt klacht niet genoteerd.
bedrijf houdt totaal geen rekening met mensen die geen... Lees meer
In 2021 zijn wij een onderhoudscontract aangegaan bij Eneco. Tot op de dag van vandaag hebben we 1x een monteur gezien die kwam kijken waar de ketel hangt. 2 jaar geleden begonnen met informeren maar er komt maar geen monteur... Lees meer
Er hangt mij een afsluiting boven het hoofd door de netbeheerder Stedin. Het gaat om het volgende, op 6 februari jl. heb ik een verhuizing doorgegeven aan Eneco en mijn contract zou meeverhuizen. Nu heb ik in de tussentijd al... Lees meer
Wij wonen sinds augustus 2024 in een tijdelijke huurwoning omdat onze huurwoning gerenoveerd via Woonstad Rotterdam. De woning waar wij nu in zitten die is al gerenoveerd en wordt door eneco voorzien van stadswarmte. Helaas hebben zij (eneco en woonstad)... Lees meer
3-2-2025
Ben al dik een maand in contact met eneco via telefoon en chat maar nog altijd geen oplossing.
Ik kon altijd mijn verbruik zien en dus ook de TUSSENSTAND. Zodat ik mijn termijn bedrag kon ophogen of verlagen. Maar... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Op 28-11-2024 heb ik een warmtecontract afgesloten bij Eneco, maar dit op 8 december 2024 geannuleerd via eneco annuleringsformulier op de website. Tot op heden is er geen warmte of warmte set geleverd, maar ik ontvang wel facturen. Dit... Lees meer
Ik heb op 8 december 2024 een eindnota ontvangen van Eneco en heb nog een bedrag van € 420,34 tegoed (dit moet ik dus ontvangen).
Op de eindnota staat We maken het bedrag binnen 14 dagen over naar je rekening.
30... Lees meer
Ik heb zojuist weer foto met tijd datum gestuurd .van de meterstanden en daarbij recente foto s van vandaag heb vermeld .maar ik blijf maar met ze bezig sinds ik hier woon is het gewoon niet prettig meer bereikbaarheid... Lees meer
Omdat mijn huidige contract in januari afloopt, kreeg ik een aanbod tot verlenging. Aldus online geregeld. Maar zag dat er bij de capaciteit van de gasaansluiting, een fout stond. Derhalve gebeld met de klantenservice om het te laten corrigeren. Ik... Lees meer